hamburger hamburger
logo

< Powrót

Trening mentalny

Trening mentalny to nowy trend, który wyzwala potencjał w naszym umysłach. Pomaga nam skupić się, zmaksymalizować nasze umiejętności, a także wzmocnić naszą wiarę w nas samych. Jest to ważny element wsparcia, który pomaga nam w osiąganiu naszych celów i zarządzaniu naszymi emocjami.

 

Trening mentalny obejmuje wiele różnych technik, które pomagają nam odkryć nasz własny potencjał i wzmocnić naszą wiarę w siebie. Te techniki obejmują ćwiczenia oddechowe, medytację, wizualizację, a także pracę nad naszymi myślami i uczuciami. Dzięki tym ćwiczeniom możemy lepiej zarządzać naszymi emocjami, mieć lepszą koncentrację i wzmocnić naszą wiarę w siebie.

 

Trening mentalny jest ściśle powiązany z treningiem sportowym i jest niejako uzupełnieniem przygotowania do efektywnych treningów i startów. Dzięki treningowi mentalnemu możemy zdobyć narzędzia, które pomogą w formułowaniu i realizacji celów oraz poprawie naszej koncentracji, która jest kluczowa w momencie wykonania zadania, z którym chcemy się zmierzyć.Trening jest skierowany nawet dla najmłodszych już od wieku przedszkolnego od 6 roku życia można nauczyć się kontroli zachowania i wytrenować w sobie sportowego wojownika.

 

Trening mentalny jest szczególnie skuteczny dla osób, które chcą osiągać lepsze wyniki, ale nie wiedzą, jak to zrobić. Jeśli chcesz poprawić swoje umiejętności i osiągnąć sukces, trening mentalny może okazać się kluczem do sukcesu. Z treningiem mentalnym możesz pokonać swoje lęki i ograniczenia, a także zwiększyć swoją wiarę w siebie. To jest świetny sposób, aby wzmocnić swoje umiejętności i osiągać lepsze wyniki.

 

 

Dlaczego warto skorzystać z treningu mentalnego?

  1. Trening mentalny pomaga radzić sobie ze stresem i napięciem. Ćwiczenia mentalne pomagają wyciszyć umysł i przygotować go na to, co przed nim. 
  2. Trening mentalny może pomóc osiągnąć cel. Uczenie się technik skupienia i koncentracji pozwala skupić się na tym, co jest najważniejsze.
  3. Trening mentalny pomaga wykorzystać naturalne zasoby. To może pomóc w wypracowaniu pozytywnych nawyków, które pomogą w osiąganiu sukcesu.
  4. Trening mentalny może pomóc w pokonaniu trudności. Ćwiczenia z zakresu treningu mentalnego pomagają w zwiększeniu motywacji i wytrwałości w walce z trudnościami.
  5. Trening mentalny może pomóc w lepszym zarządzaniu emocjami. Uczenie się technik relaksacji i wyciszenia pozwala lepiej radzić sobie z emocjami i przynosi bardziej pozytywne rezultaty.

 

 

W Bella Clinica w Gdańsku trening mentalny prowadzi Monika Belczewska – absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego i sportu o specjalizacji trener pływania oraz instruktor treningu mentalnego. Po ukończeniu studiów w 2021 roku wstąpiła do Polskiego Towarzystwa Treningu Mentalnego jednocześnie uczestnicząc w kursie z zakresu „ Wybrane zagadnienia z psychologii i psychoterapii chorych onkologicznie i ich bliskich” tym samym uzyskując dyplom trenera mentalnego. 

 

Trenerka regularnie uczestniczy w szkoleniach, kursach oraz konferencjach min. ukończyła kursy:

  • start w zawodzie psychologa prowadzony przez Fundację Sportu Pozytywnego
  • wsparcie zawodnika w sytuacji około startowej
  • Skuteczny trener, budowanie motywacji i pewność siebie zawodnika

 

Od dziecka jest związana ze sportem, na co dzień trenerka w szkole pływania Barrakuda Gdańsk oraz zawodniczka paraolimpijskiej kadry narodowej w triathlonie obecnie przygotowuje się do igrzysk paraolimpijskich, które odbędą się w Paryżu w 2024 roku.

 

Na konsultację treningu mentalnego zapraszamy w każdy poniedziałek!

 

Cennik:

Trening mentalny 150 zł

Umów wizytę

ikona ikona ikona